Saker som händer.

Posted on 10 Jan, 2007. Filed under: Privat |

Nu har det inte hänt särskilt mycket här på en och en halv vecka, detta beror på att jag är väldigt upptagen med ett programmeringsjobb, med deadline nu på söndag, den 14 januari. Det beror även delvis på att jag haft jullov, med målet att få ut så mycket som möjligt av det. Jag har bland annat hälsat på mitt ”källarhetero” till syster och hennes ”husbög” Valle, i Stockholm. Festat har jag även hunnit, samt börjat på min sista termin i skolan. Jag har redan upplevt mitt sista sommarlov, höstlov och jullov, och snart kommer även mitt sista sportlov. Det känns rätt hemskt att inse att det faktiskt är de sista loven jag har.

Inga uppdateringar alls?

Frukta icke, jag har även hunnit med att uppdatera greaTestcase en del, med bland annat script.aculo.us-effekter. Även inkluderingssystemet är omgjort, nu är det helt och hållet idiotsäkert tack vare reguljära uttryck (regular expressions). Jag använder det själv på TD-Webdesign, och det fungerar utmärkt. Testa gärna, och säg vad du tycker.

Snart blir jag myndig också

Det är sant, min 18-årsdag börjar närma sig. I skrivande stund är det endast 15 dagar kvar till dagen då jag blir myndig. Jag räknar redan nu med en hel del förändringar, med tanke på att jag eventuellt ska flytta ihop med två kompisar. Det blir nog en hel del skillnader med att vara myndig, jag var bland annat in på The Darkwell idag och beställde tid för min näspiercing. Osäkerheten ligger fortfarande och bubblar. Inte om jag ska pierca mig eller inte, utan jag är fortfarande osäker på om jag ska sätta den i höger eller vänster näsvinge. Men jag har ett par veckor på mig att bestämma vilken det blir. Den 2 februari kl 16.30 kommer min första piercing, räkna med att jag lägger upp en del bilder därefter.

Till sist vill jag önska er en god fortsättning på 2007, och jag hoppas att din nyårshelg samt början av 2007 var lika trevlig som min har varit!

6 svar to “Saker som händer.”

RSS Feed for Kevlarsjäl Comments RSS Feed

Näspiercing O.o är du säker ??
Passar det killar?

Anonym: Ja, det tror jag nog att det gör. Tiden är redan bokad, så vi får se helt enkelt. Om jag har lite tid över senare ikväll ska jag se om jag inte kan sätta ihop en bild i Photoshop hur det kommer att se ut.

Vad häftig du kommer bli med piercing i näsvingarna :)

Seger: Tack :) Men jag ska bara ha i ena näsvingen ^^

jag håller med dig, de känns verkligen illa att säga att de var de sista jullovet och att snart kommer sista sportlovet. blää!
men fan så lyckliga vi kommer vara den 8 juni!:D pussis

Linda: Ja, det känns enormt skönt att äntligen få ta studenten :)


Kommentarer inaktiverade.

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

