God jul.

Posted on 24 Dec, 2006. Filed under: Allmänt |

Hoppas att din julafton blir lika trevlig som min, käre läsare. Skriv gärna vad du fick eller ska få i julklapp, om du känner för att skryta. Det kommer jag göra.

Och om ni inte har följt den, skäms! Oioioi.se har den bästa julkalendern någonsin, och visar nu även upp sin kalender för 2005 (tidigare fanns bara årets kalender samt kalendern för 2004).

Ha nu en trevlig jul!

Uppdatering: Alla julklappar jag fick har jag fotat och lagt upp på http://pestbarn.bilddagboken.se, kika gärna in och kommentera!

4 svar to “God jul.”

RSS Feed for Kevlarsjäl Comments RSS Feed

God fortsättning själv! ;) Min julafton vad väldigt trevlig, och stillsam. Bojkottade släkten och firade med min sambo hemma i vår lägenhet. Jag har inte fått alla mina julklappar än (hähä), men hittills är det bästa jag fått ett par träningsskor och ett makro-objektiv till min kamera.

HAHA, shit vilken rolig kalender förresten!! :D Kikade precis alla ”luckor” för årets, men nu måste jag kolla igenom de övriga också. Hahaha så klockrent. Ha det gott!

Anna: Se där ja, fast jag skulle nog inte valt bort att fira jul med familjen och släkten, det är ju det som julen handlar om! ^^

Visst är den underbar? Det är så att man längtar till nästa jul, bara för att få ännu en kalender från oioioi :)

[…] Men över till ett intressantare ämne, julklappslistning :D Jag följer helt enkelt Mattias uppmaning :P […]

Jag tycker att julen handlar om att fira med den/dem man trivs allra bäst med. Visst tycker jag om min släkt men.. den är inte densamma som förut om jag ska uttrycka mig kort. Annars har du rätt :P Hade funderingar på att fira utomlands dessutom :) I stort tycker jag inte det spelar någon roll var man firar heller, bara man firar! Nästa år ska jag absolut följa oioioi’s julkalender, verkligen nyskapande humor :P Gott nytt år!


Kommentarer inaktiverade.

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

